fredag 24 augusti 2007

Idioter

Jag funderar många gånger hur man kan lämna sitt barn i olika situationer.

Som med Madeleine-fallet, hur kan man lämna tre små barn ensamma på ett hotell??

Läste nu i tidningen att någon hade lämnat en ettårig flicka i en bil i 28-gradig värme. Polisen fick slå sönder rutan. Föräldrarna hade verkligen inte trott att det skulle bli så varmt! Då är man ju bra dum i huvet. Ibland skulle jag vilja ta hand om alla barn, hundar , hästar och andra det är synd om. Min man säger att om inte han fanns och bromsade så skulle det vara en djurpark här.

Nu förstår jag ingenting.......

Min mamma är här, och vid frukosten satt jag och bläddrade i hennes skvallertidning. jag påpekade att en av kvinnorna på bilderna skulle ju behövt en BH eftersom tuttarna hängde vid midjan. Efter fem minuter kommer min son med ett spelkort på en dam och säger; vad tycker ni om de här tuttarna va´hänger rätt bra de med.

Ja vad månde det bliva........



Inga kommentarer: