onsdag 26 december 2007

Utmanad av Lix
Vad gjorde du för tio år sedan?(för djur 1 år sedan)
Var singel, var hundlös sedan ett år tillbaka.
Strega var inte påtänkt
Vad gjorde du för ett år sedan?(för djur, en månad sedan)
Hade en mycket jobbig utredning från Försäkringskassan över mig.
Strega lekte i snön.
Fem snask jag gillar:
Apelsiner, grisöron, hundkex, märgben, knorrar(Strega)
Haribos Nappar, choklad, sega råttor, det mesta utom lakrits(matte)
Fem sånger som du kan hela texten till:
Let it be, Summertime, Mälarö kyrka, en massa Magnus Uggla, Ebba Grön, m.fl.
Vad skulle du göra om du var miljonär?
Jag säger alltid att en miljon räcker inte, men jag skulle betala av på lån och leva lite bättre.
Fem saker som du gillar att göra:
Strega: leka, springa, käka kottar och bark, äta bajs(uurrrkk), sitta i knät på matte
Matte: läsa, lyssna på musik, vara i skogen, laga mat, sova
Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Matte:Nätstrumpor(kommer att se ut som en kassler), korta toppar med bar mage(kan bli lite för mycket av det goda), täckkappa(huuwa), benvärmare, låga jeans, halterneck av alla de slag.
Strega: princessklänning, läderpaj där det står"liten men tuff" på, halsduk på kopplet med samma text, skor
Fyra favoritsaker:
Strega: bollar, julklappen (ser ut som en galen älg, lång med pip i), ben, mattes kläder
Matte: kameran, mina Globalknivar, bilen(Subaru Forrester), mina fodrade gummistövlar
Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen… om de själva vill:
Doriz
Daffie
Charley

äh kom bara på tre

3 kommentarer:

Anonym sa...

*fnittrar* prinsessklänning ... förstår inte hur man kan spöka ut sina djur som en del gör.

Men det där halsbandet längre ner i bloggen var kalasläckert.

Gott slut på er.

Mvh MyyZz

Anonym sa...

Cooolt!
Visst är snö kul!? Fast vi har så lite här... Jag tror det är för vi bor på en ö, det blåser liksom förbi oss... Eller nåt...
Hoppas du o din familj får ett riktigt riktigt Gott Nytt År!

Kram, Lix

Karina sa...

Cool utmaning :)
Ska göra anta den senare idag eller i morgon..
God fortsättning :)