fredag 8 augusti 2008

Ska det här vara semester??

Det har hänt såå mycket tycker mina människor. Dom har rivit väggar och byggt nya, snickra och målat och hållt på till långt in på nätterna. Jag tycker inte att det har hänt så värst mycket. Men jag har fått en ny leksak av husse, ett däck som är upphängt i ett träd. Jag älskar det!! De hänger upp det ibland för att jag inte ska leka ihjäl mig säger dom, jag kuttar direkt dit och bebisbjäbbar för att det ska komma ned. Ja Ni kan ju se själva på slajden. Vädret är ju bra konstigt. Först är det varmt så man håller på att dö, sen regnar det så man håller på att lösas upp(ja jag är gjord av socker). Matte har iallafall tagit fram kamprullen igen och jag blev så glad!! Nu tränar vi matte skrek jag; spring, sitt, stå, tror Ni att hon kom ihåg! Näpp, nu är det bara att backa.(Nåväl, jag har en liten dam som har fogskum i öronen just nu, utom just när kamprullen kommer fram) Konstigt nu hörde jag inte riktigt!

Lovade matte att hon skulle få visa sin slajd också, hon har fotat; blommor!? Knasigt värre!!



Ha det gott vänner så syns vi snart, kanske redan i Nyköping på söndag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill också ha ett eget däck!!!!

Alla dessa ögonblink sa...

halllååå där!!!! *lämnar visitkort och snigelspår* :)

Anonym sa...

Häij! Du.. ni har en utmärkelse att hämta i min blogg...