lördag 23 augusti 2008

Spöken

Idag släpade matte upp mig kl 06.00 ur min varma goa säng. Ut i blötan bara. Jaha utställning tänkte jag men inte. Vi har kutat i skogen och kollat på skumma gubbar, spöken, flygande kläder, kastrullskåp som välte. Och sen slutade dom allt med att försöka skjuta mig. Men jag var tydligen stabil sa dom. Undrar hur det gick för matte, jag hörde bara att dom sa att det var värre med henne.
Idag har Strega fått känd mental status d.v.s. gjort MH. Jag är supernöjd med hennes reaktioner och stabilitet.
Protokollet finns här http://www.hamberg.nu/stregas_mh1.htm
Nu ska vi sova i soffan en stund
Jaaa vilken bra idé, äntligen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt MH hon gjorde. Grattis!
Lotta

Anonym sa...

Grattis. :-) Det hade jag aldrig klarat. Jag hade gömt mig bakom "mamma" eller "pappa". I alla fall om det smällt.

Anonym sa...

Asså spöken som skjuter! Jag hade skällt ut de! Tror jag...