måndag 1 september 2008

Nu är det inte roligt

Jag håller på att dö, tror jag iaf. Matte säger att jag löper men jag tycker att jag springer mindre än vanligt. Jag kan inte äta, ja mer än skinka och kakor och sånt, men ingen hundmat. Jag måste springa och pipa hela tiden. När vi är ute måste jag stanna varannan meter och fräscha till mig lite där bak, hm ja Ni hajjar. Jag tycker att det känns svårt, livet....
Min morrmorr var här och vi skulle gå ut, utan koppel. Men jag satte mig på grusgången och ; nänä morrmorr inte utan koppel, jag måste kunna hålla reda på Dig. Så morrmorr fick gå in och hämta kopplet, sen gick vi.
Nä nu måste jag lägga mig i soffan oh pipa lite igen tror jag, kanske kan jag få nåt gott att tugga på.........

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inte alls roligt när man löper. Har själv nyss börjat denna löpperiod. Det är ett stort problem att man känner sig så ofräsh också.

Karina sa...

Men vännen...det går över kan jag trösta dig med...
Det tråkiga med det hela är att man INTE får någon att kramas med med...du fattar hur jag menar...vänta till höglöpet då fattar du ;)

Kram tjejen

Anonym sa...

Mäh asså, det är väl inget fel på kakor o skinka? Jag ska testa å springa lite jag så jag också kan få det... *matte pratar*
VAA?!?! Är det Stregor som skvätter i gräset så det blir alldeles pirrigt i kroppen på mig!?
*funderar*
Duuuu matte... Var det inte vääääldigt länge sen vi hälsade på henne förresten?

Anonym sa...

Åsså just det, jag har nomnerat dig till värsta bra bloggen också!
Puss å kram!