måndag 29 september 2008

Nu flyttar vi!

Hej Då!!



Nu har vi fått nog och flyttar till Gnesta. Vi har blivit lovade bättre mat och ingen svart knäppskalle.
Bakgrunden är att Conny har hela tiden varit allergisk mot katterna men i början överkomligt. På senare tiden har han nyst och snorat dygnet runt. En fd arbetskamrat till Conny har velat ha våra katter i flera år så det kändes rätt att dom fick flytta dit. Tomt är det och sorgligt var det igår när lasset gick till Gnesta. Men i hjärtat känns det rätt och det är huvudsaken. Vi får väl se om vi får nån hälsning från dom här......

6 kommentarer:

Anonym sa...

Känns det rätt så är det rätt!
Så otroligt härliga bilder på dem. Hur 17 lyckades du med det?!

Andra 19 sa...

En viftar med en pinne och en fotar. Först så petar men på dem så de blir lite förbannade sedan vill de bara ha den där jäkla pinnen.

Karina sa...

Tror du de i Gnesta vill ha fler katter ??? ;o

Jag har några isåfall

Kram Daffie

Anonym sa...

Tur i oturen med arbetskamraten och allergin. De får det säkert bra men jag förstår att det känns tomt. Fina kissarna! :)
Håller med om bilderna, störtsköna! :D

Anonym sa...

Usch vad trist. Hade blivit jätteledsen om jag var tvungen att lämna bort vår Ragdoll, Kompiz. Men jag förstår att det var omöjligt att ha kvar era med allergi och allt. :( Hoppas att de trivs på det nya stället. :)

Anonym sa...

Tävling hos mig igen - ta chansen och vinn en härligare höst. Trevlig helg!