onsdag 17 september 2008

Päron

Jag gjorde illa matte idag, hon visslade jag kom som ett skott och sladdade in i hennes ben så hon skrek och det droppade ur ögonen. Inte så bra. (Hon sladdade in i min vadmuskel så hårt att det kändes som benet gick av, muskeln är toköm fortfarande)
Vi har ett träd som släpper päron helt plötsligt, jag försöker smyga till mig ett då och då. Jag brukar försöka gömma dom i munnen men matte, örnöga, ser alltid det. Kolla själva syns ju inte alls.

Nu är farmorrs radhus sålt så har husse och matte börjat med vinterjobbet. Fast dom roade sig också. Husse drog en liten båt efter trädgårdstraktorn med lilla hussen i, vilka knasbollar. Jag fick sitta i bilen när dom klippte gräset för jag kunde inte låta bli att bita i gräsklipparn.

Matte tog ett snyggt kort på mig idag, men mattes telefon är inge bra längre så hon måste skaffa sig en ny eller komma ihåg stora kameran.

3 kommentarer:

Karina sa...

Va, såg hon att du hade nåt i munnen...hon måste ha supersyn...*asg*
Fint kort på dig :)
Vet du vad jag brukar göra när det klipps med gräsklipparn...jag ligger inne jag...avskyr ljudet...Nelson avskyr det också ;o

Kram tjejen

Anonym sa...

Vet du? Jag tror mattar har nån sån dära sorts radar eller nåt, min matte ser ALLTID om jag har nåt i munne, även om det är pyttelitet... Skitaskumt!
Jädras vad snygg du har blivit! :D

Andra 19 sa...

Karina: Tack.Jag gillar den inte heller, jag försöker döda den.
Lix: Japp radar vare, idag såg matte att jag hade en bit gips i munnen. Tackar.....blinkblink