onsdag 29 oktober 2008

Jag har fått en bönpåse

Matte är sjuk och orkar inte blogga så mycket. Asså det är ju jag som bloggar men jag får inte sätta på datorn själv för att jag är så dålig på finlir säger matte. Annars är ju hon den klumpigaste i världen, snubblar, slår i tårna, armbågarna osv. Vad jag egentligen skulle berätta var att jag har fått en Biiin bagg. (BeanBag)
Matte tycker att jag ser ut som en HotDog när jag ligger på den och visst jag tycker nog själv att jag är en HOT tjej, eller var det inte så hon menade????Husse sa; ta den största och den är stooor. Den är lite knepig att kliva på för den gnisslar, men det vänjer man sig vid säger matte. Matte har fyllt år och fick en Lapptopp av husse, vad ska hon med den till, ett fjäll låter det som, med snö. Huwa, kallt. Blockcitat(dator, Strega, jag fick en bärbar dator har du ätit konstiga svampar?) Svampar är gott!! Matte är sjuk, hostar och snorar, va var det inte hon som påstod att jag lät som ett valsverk, hur låter hon själv nu då??? Vi har sovit idag, hela dagen, men jag gillar inte att matte ligger i sängen på dagen, då står jag bredvid och gnäller. Nä i soffan ska vi sova, då kan jag ligga på matte och utöva lite corsohealing. Nu börjar hon kunna vara uppe en stund iaf så då kunde jag blogga.
Ca´tjing från mig

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du akta dig skitanoga för kattpiss! Jag hade inte en utan TVÅ såna bönpåsar. Men vad tror du hände? Jupp, kattumngen pissade i BÅDA!!!!!! Matte kastade dem. Det gick inte få bort lukten sa hon. Så jag väntar på en ny. Får nog vänta länge.......

Andra 19 sa...

Men vet Du våra katter har ju flyttat till Gnesta, så jag tror att det ska gå bra.

Anonym sa...

Va? Är din matte också sjuk? Trist eller hur? Dom liksom vill ju ingenting ju...
Värsta snygga sängen du fått! Men det bästa är att ligga hos matte, jag håller med. Fast jag ligger på golvet ju, så hon ligger typ hos mig... :)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam påre o massa tillfriskningsönskningar till matten!

Anonym sa...

Ja vill oxå ha en biin bag!!!

Karina sa...

Woaw...klart bönan ska ha en bean-bag :)Coolt...vill också ha...

Ge matte en krya på sig kram

Ha det gott snyggo