tisdag 4 november 2008

Tjuvaktig skata

Matte skulle fila till lilla hussens huvud så håret ramla av, så dom var i köket och gjorde det. Sopskåpet stod lite öppet och jag smög som en panter fram, spetsade läpparna och sög åt mig en brödkant mitt framför ögonen på matte. Åsså smögbackade jag därifrån. Strega vad gör Du, sa matte. Åh hjälp jag trodde jag skulle kissa på mig, så pfloff, så spottade jag ut den på golvet. Jag backade en bit till och la mig där, vågade inte gå in i köket igen. Attans att hon skulle titta upp just då, jag som nästan klarade mig.
Idag så var hos marsvinen igen, attackmarsvinen ni vet. Dom är skitläskiga!! Människorna försökte på alla vis att locka dit mig, men icke, jag såg i deras blick att dom ville äta upp mig.
I helgen ska vi åka långt säger matte, till Nynäs eller? Du får se säger matte.......
Människorna håller på att tjata ibland att dom vill ha en puss av mig, jag brukar slaska in tungan i munnen på dom så brukar det sluta rätt snart, dom vet ju vad jag gillar att äta ute......moahhha

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Du är ju för söt tjejen! Matte-blickar är värsta powern i asså!
Uh?! Marsvin?! Grisar från yttre rymden? Eller jollercola från yttre rymden kanske?
Hare gott pinglan!

Karina sa...

Hehe...håller med Lix...matteblickar är inte att leka med ;)
Men du berätta historien skitakul...hehe...kan verkligen se det framför mig...

Kram och berätta vart du varit sen

Anonym sa...

Det konstiga är att så fort min matte säger "Spotta" så flyger allt ur munnen på mnig. Gör det så på dig med

Anonym sa...

Jag vet vart ni ska åka...*ler*