onsdag 22 juli 2009

Badankor

Idag fick vi en riktigt överaskning, vi åkte och badade. Vi har aldrig badat i havet så vi blev såå glada. Först gick jag i lugnt och försiktigt, sen kom syrran; kolla på mig, jag gör bomben!!!! Är det nån som är förvånad.

Och som vi badade, hoppade och simmade. Matte fick ropa på oss ibland för att vi skulle vila en stund. Men vi bara stod och gnällde; släääppp i oss igen.
Kolla vilken vågsvall det blev efter corsorna i vassen. Det var långgrunt så vi bottnade precis. Härligt hoppas att vi åker i morgon igen.....

3 kommentarer:

Lix sa...

Shit! Ni är ju helt galna ni två!! *gapar* Jag kyler av mej med hål istället, störtskönt! :)
Fast jag måste säga att ni var skitsöta som badankor! :D

Katta & Doriz sa...

Attansens va avundsjuk jag är! Skulle gärna ha varit en badanka med er!!!

Karina sa...

Havet..hälsar husse..hmm...det är ju bräckt vatten ;)Havet har vi här på västkusten ;)

Kanonhärliga bilder på er och vilka goa hopp ni gör.

Kram på er