lördag 4 juli 2009

Svampar i öronen

Syrran har lite otur. Nu har det börjat växa svampar i hennes ena öra. Jag har inte sett några än men vetten sa det. Så matte häller i flera liter äcklig smet i hennes öra och gnuggar så det kluckar. Och hon står bara där och grymtar och tycker det är skönt. Jag går och gömmer mig för annars kanske matte gör så på mig också och det vill jag inte.
Matte säger att jag ska träffa nån kille snart för att det börjar bli dags. Vaddå, trams. Men jag såg ju en riktig snygging i Gränna, lite på håll så där. Matte säger att jag ska få se honom på mycket närmare håll.
Han, Nero (Emil) gick och vann utställningen på Gotland idag och blev BIR och fick sitt sista cert och blev SUCH. Kanske skulle ta mig en titt på honom iaf......

3 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Jag har också haft champinjoner i örat! Det kluckade då med. Det värsta är att jag såg matte ta fram kluckflaskan idag!

Den där Nero lät som en bra kille. När ska ni träffas?

Lix sa...

Svamp i örena? Skumt...
Men öronmassage är sååå skönt, ajj löv itt! :D

Karina sa...

Men hallå, svamp i örat. DEt ska bara finnas i skogen jue ;)

Hoppas du blir bra snabbt, låter äckligt med klucket.

Träffa en kille....waow

Ha det gott
nu tjejer