lördag 18 juli 2009

Utställning

Idag var vi i Köping. Jag, matte och morrmorr. Jag skulle ställas ut. Det var varmt, jättevarmt, men matte har kyldukar med sig och en massa vatten och grejer så det är rätt ok ändå. men Brancomannen var där och han höll på att flåsa ihjäl sig så matte satte upp parasollet åt honom. Hur det gick? Åt pipsvängen. Alla tikar utom en åkte ut på en 2:a, jag också. Matte muttrade lite men jag fick korv och en cheeseburgare så mig gjorde det inget. Lite bilder på min kylduk mest och lite jag under.



Is it a bird, is it a plane, no it´s Superdog!!!
Så här såg jag ut i går kväll

Min syrra kan sprattla, haha

4 kommentarer:

Lix sa...

Äh! Vicken knäppgubbe! Han kan typ inte ha tittat ordentligt på dej, du är ju skitasnygg!
Värsta coola superhunden är du ju också, han måste vare blind!

Söt syrra du har också, hon sprattlar ju fasen bättre än jag! :)

Katta & Doriz sa...

Jag tjatar på matte om att jag ska få en kylduk. Men jag får dras med blöta handdukar jag. Synd om mig!!!! Du såg riktigt tuff ut i din rosa handduk tycker jag!

Karina sa...

Du e kanonfin ändå det vet du :)

Jag hade en sån kylduk en gång, men vetisjutton vart den tagit vägen...hmmm..

Sprattelsyrran gillar jag...jag är likadan serru ;)

Kram på er

Sofie sa...

Tusen tack för parasollet, va skulle min lilla skit gjort utan de???