tisdag 18 augusti 2009

Grazias semester

Tjena, tjaba. Det är jag som är Grazzan. Jag får blogga själv för första gången och det är fett coolt. Syrran och människorna stack ju iväg till Åland och jag var på kollo hos Annelie och Peter. Sjukt kul har jag haft fast man blir ju lite trött av allt ibland.

Hrrmm ja här sover jag visst också
Men här är jag ju alert och vaktar järnet, ser Ni det?
Och här värsta vakthunden, kollar ut genom fönstret, kan komma skummisar där också.
Det här var en riktig skummis, kunde inte skälla bara gnissla lite. Vi blev kompisar faktiskt, hon heter Stina och är katt. Hon hade så len päls men stacks lite om fötterna.
Jag fick en annan kompis också, jag kallade honom för Totte, han var trött. Han rörde sig inte alls på hela tiden. Jag försökte allt för att få lite fart i honom men nej då, han bara sov, kolla bara.








Sen när Strega kom så bet vi örat av honom inte ens då reagerade han, han måste ha käkat jäkligt dåligt med vitaminer. Jag kunde knappt äta alls, matte hade inte talat om att jag ville ha gorgonzola så det blev bara hundkäk och hur gott är det. Ja dom försökte att peta i mig än det ena än det andra men jag ville inte ha. Strega blev lite sur på mig när hon kom, hon tyckte att jag hade attityd. Klart jag har, jag är ju världens coolaste corsobrud. Tjingtjing

Tack för alla fina kort!!

4 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Fasiken, du attackerar ju lika bra som jag! Och ser nästan lika farlig ut. Gillar dig!!
De där katterna är kul. En del springer jättebra. Min ena ligger bara still och gosar, fast jag försöker putta igång henne. Men de andra två springer skitabra när jag kommer!

Karina sa...

Vilka coola bilder på dig...gillar dem skarpt :) Du ser ut att ha kanonkul :)

Kram bruden

Karina sa...

Vilka coola bilder på dig...en riktig hoppgurka är du jue ;)
Blir impad av dem verligen...jättefina :)

Kram bruden

Lix sa...

Värsta coola bilderna!
Du verkar vara som jag, en störtskön lirare! Kram å puss!