lördag 12 september 2009

Länge sen

Det var länge sen vi bloggade. Det har hänt en del sen sist. Vi har varit på utställningar, flera stycken. Vi har sovit över hos morrmorr.
Vi var på utställning på Härjarö, det spöregnade hela förmiddagen, men matte sprang ändå och det gick bra. Grazia slutade som 4:e bästa tik och jag som bästa tik-reserv. Lilla hussen ville så gärna visa mig i "barn med hund"-klassen. Han var jätteduktig och visade mig jättefint. Ja jag hjälpte väl till lite kanske. Hursomhelst så fick han en fin rosettt och ett pris, han var sååå stolt.


Grazia har börjat på kurs för att lära sig hantera matte det går tydligen ganska bra. Hon säger att matte är lite svår på att inte nosa i gräset när man ska enl. Grazia men annars går det bra.
Matte väntar på att jag ska börja löpa, undrar varför.......Hon brukar ju aldrig vara så glad åt det annars. Lilla hussen säger att jag ska få bebisar, vartdå ifrån??? Mystiken tätnar...


4 kommentarer:

Lix sa...

Härligt att höra av er! :)
Tycker lilla hussen gjorde ett finfint jobb, syns ju lång väg att ni är som gjorda för varandra! ;)

Ska'ru få bäbisar!? Vad gör man med såna? :S

Ha're kalasfint alla fina tjejor å hälsa mänskorna! :)

Katta & Doriz sa...

Bebisar? Vart kommer de ifrån då? Kan man köpa dem i affären?

Tycker också din lillhusse sprang bra!

Hunden Liza sa...

Få bebisar? Sånna kommer nog en stork och lämnar till dig, jaga inte iväg den bara innan den har hunnit lämna dem.

Karina sa...

Väntar med spänning på efter löpet :)