fredag 18 september 2009

Trauma

Igår var det riktig panik. Grazia hade hittat en liten ask inne hos lilla hussen som hon stal och vi sprang in i våra sängar. Hon bet i den och grejade. Jag sa ; få hit! Och då hände det! När jag bet i den så satte de ihop min tunga med min läpp, och stacks gjorde den också. Jag sprang till husse som var närmast. Han blev hysterisk och ropade på matte. Hon är alltid lugn och pratade med mig. Jag hade fått ett fiskedrag i munnen. Husse hämtade tången och dom klippte loss en bit så min tunga kom fri. Sen ut på altanen så att vi kunde se bättre. Matte pillade så försiktigt hon kunde, men den sista kroken satte lite mer fast. Husse höll fast kroken och jag hoppade bakåt och så äntligen så lossnade den sista. Lilla hussen var superledsen så jag tröstade honom lite. Grazia höll sig ur vägen, hon var ju lixom medskyldig. Nåväl allt gick bra och matte var glad att det var jag och inte Grazia som fastnade, då hade vi fått åka till sjukhuset sa hon för hon hade aldrig suttit still så länge. Sen åkte vi till klubben och tränade, det var bra belöning tyckte jag. Mitt tips; nappa inte på allt!

2 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Men attans vilken liten tjuvlisa din syrra är! Vilken tur att du tog på dig skulden. Måste gjort ont det där...

Karina sa...

Åh, fy vad hemskt!