fredag 25 september 2009

Dumbo

Matte och Grazia går på kurs och jag tjyvlyssnade när matte pratade i telefon häromdagen. Hon är visst inte så söt jämt syrran. Matte sa att när matte går med kontakt så måste Grazia lixom fälla huvudet bakåt för att kolla matte och då fälls hennes öron ut åt sidan och hon ser ut som elefanten Dumbo. Åh sen sa hon att hon traskar på som en travhäst. Haha det tyckte jag var roligt!!
Jag gillar min syrra hon är cool! Men ibland är det lite jobbigt när folk bara pratar om hur söt hon är.
Fast nu vet ni; hon kan vara en Dumbokrokodil också.
Matte har skrutit jättemycket om hur himla duktig jag var när dom tog ut kroken på mig, alla är jätteimpade.
ha det så gott
slemmiga corsopussar från oss

3 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Det är det där med att valpar är så söta. Fjollerier! Det är ju vi stora starka tjejer som är söta ju! I alla fall jag, för jag är sötast i världen. För det säger min matte (Matte kallades förresten för Dumbo av sin storebror. Hon har så utstående öron efter nån bebställning som bebis *asg*)

Lix sa...

Äh! Alla tjejer är söta! ;)
Matte säger att jag är en valpskalle, så då måste jag ju vara söt? (Matte nickar ivrigt)
Fast hon säger nåt om att valpar är så dära söta för att dom ska kunna komma undan med ofog... Tur att vi som är lite större har andra knep (typ skjuta ut underläppar å greja ;) )

Karina sa...

DU är duktig Strega :) Din syrra är kanonsöt också, men det är du med :)
Matte ÄLSKAR svarat Corso´s...bara så att du vet. Hon vill ha en helsvart någon gång...så om du pluppar ut en så vet du vart den ska ;)

Kram på er