tisdag 6 november 2007

Förstår ni hur jag har det!?

Se hur matte har spökat ut mig, i kläder!!!
Hon säger att jag är liten och inte har något underhudsfett och inte så mycket päls.
Ser Ni vad det är synd om mig???
Det känns som om nån har limmat mina ben när jag ska gå och inte kan jag kissa heller. Vi var ute för att jag skulle vänja mig (aldrig!!!) och jag vägrade att kissa det gjorde jag när jag kom in, nåt straff ska dom ha. Det känns som jag har blivit inslagen i paket............fast hon hade gjort det mysigt i bilen med fårskinnsfäll och fleecefilt, det var gottigt.



Dagens knasfotoskörd; krokodilgapet


Matte säger att jag ser ut som en gammal gubbe på kortet nedan, har hon kollat sig själv i spegeln på länge??? (Matte har lite åldernoja idag efter att optikern så glatt kläckte ur sig att snart är det dags för progressiva glasögon, det hör åldern till. Hallå jag är 43 inte 83, fast ibland känns det så)


Kram på er!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå!!!

Hundar har päls, typ nästan alla i alla fall, men inte dom pappa såg i helgen som bara hade stubbfrilla (Mexikanska nakenhundar), och matte brukar svära och säga att vi har f*rbenat med underull. Speciellt när hon ska dammsuga.
Fattar inget av det, MEN vi har päls!

Helt klart ska du fortsätta att kissa inne så länge som dom envisas med att ha ytterrock på dig. Tycker att du ska köra med vanlig rock istället...eller typ hårdrock :D

Ha det gött!

Anonym sa...

Haha! Så där gör min mattemamma med mig också. Stoppar på mig ett stort täcke sen säger hon atgt jag ser ut som en gigasntisk köttbulle! Hrmpf! Snygga jag i ett sånt där... Fast sen upptäckte jag att det faktiskt är ganska skönt riktigt kalla dagar, men det erkänner jag aaaaldrig!

Anonym sa...

Åh shit! Värsta sviden tjejen! :)
Håller med brorsan, fortsätt pinka inne om de ska hålla på sådär knasigt... Mänskor asså... *skakar på huvudet*