fredag 16 maj 2008

Från en annan planet.

Det händer mystiska saker. katterna har blivit besatta av en poltergeist som vill mig illa, tror jag. Jag morrar åt dom och då gömmer den sig. Den sitter och äter kattmat ibland och då morrar jag också åt den, men det bryr den sig inte om. När matte och jag var ute så smög matte sig på mig och ropade i mitt öra. Jag ropade tre gånger utan någon som helst reaktion, sen hoppade hon högt den tredje gången/matte. Det smyger nån i skogen, och i träden och utanför bilen. Jag känner mig konstig och vill inte äta så mycket. Jag tror att den försöker ta över mig med. Men jag ska morra åt den så fort den visar sig så blir den nog rädd. När matte pratar i telefonen så sitter den och käbblar i mitt öra så jag måste morra. Och när radion är på då är den där också. Jag kallar den skitsmygaren. Jag kallar den Lillemor. Lilla fröken håller på att bli stor./Matte
Matte har fotat den när den försöker själa min mat utklädd till katt, kolla!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det där känner man igen..... Hos Doriz hände detta när hon var 9 månader ca. Riktig spökålder var hon i då!

Karina sa...

Oj, har du blivit så stor :)
Men Strega det går över...lovar jag.

kram

Anonym sa...

Oh shit! Du har fått Bosses syrra på halsen! Iiiih!! Spriiiing Strega! Spriiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!!
Pussåkram påre sötnöt!

Anonym sa...

Hej Pia!
Japp! vi ses i Österbybruk. Jag ska dit och mingla bara...har inte anmält några av mina hundar, ja för utom Alice men hon blev Champion i lördags så vi får se om vi ställer henne.
Såååå kul att våra raser går samma dag så vi får chansen att ses!!!
Längtar redan! Kram annika