torsdag 1 maj 2008

Stor sorg

Igår var det Valborgsmässoafton. Jag tyckte att det verkade kul tills jag upptäckte vad de tänkte göra. Elda upp alla pinnar. Människor är bra konstiga de förstår inte värdet i en schysst pinne. Jag försökte rädda så många jag kunde, men när jag släpade ut dem ur brasan och de rök iandra änden fick jag gå in.Vi var hos Kharma och eldade, alla grillade korv när jag var inne. Fräckt tyckte jag. När jag kom ut sen fick jag nöja mig med att äta rostad lök från marken, nåja det slank ned en och annan marshmallows också. Barnen har ju inte riktig koll på grejerna.


Titta både min husse och lilla hussen fastnade, lilla längst till höger med röd keps och stora, ja det finns ju bara en.Det började ju regna men min husse och matte är gamla husvagnsfolk så dom smällde upp ett partytält som ingenting.

Sen gick matte jag och lilla hussen in för han skulle sova. När matte och jag gick ut och pinka jättesent vem hittade vi då? Jo husse och Kharmas husse som stod vid brasan och ljög lite. Husse luktade som en hel spritfabrik sa matte, jag vet inte men gott luktade det inte.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va?! Asså!? Jag lider med dig! Elda upp alla pinnar på det viset! Asså mänskor hajjar typ noll å ingenting.. . Pusspåre sötnöt!

Karina sa...

Vet hur du har det :( Här kan man tro att det är valborg jämt..*suck*. Eldas pinnar i tid och otid. Fast vet du ? Husse sparade en bamsing till mig :)

Kram tjejen

Anonym sa...

Jag fattar inte! Varför elda dom när vi kan kvista ned dem!! När jag är färdig med en pinne är det typ tändstickor kvar.