torsdag 24 april 2008

Jag är kändis och knähund


Matte skickade in, tror ni att hon valde den bästa bilden på mig? Näpp, utan en knasbild. Varför är mattar så?
Men lite stolt är jag för att jag är kändis undra om Doggywood ringer?
Jag försöker att förklara för min morrmorr att jag är en liten flikka, men hon säger att jag inte är det. Bara för att bevisa det så satt jag i hennes knä häromdagen. Titta!!

Hon frusta och stånka och ropade på matte som inte hjälpte henne alls utan skrattade och hämtade kameran. Idag har morrmorr åkt hem och det känns lite tomt i magen faktiskt...När vi kom hem hittade jag massor med småsmå djur som jag tryckte nosen mot, det kittlade konstigt och sen nöp dom mig i näsan, otäckingar!! Matte hittade en snok, ha hon som kallar mig för storsnok, då var nog den där en minisnok.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker som du: våra mattar är så dumma när de lägger ut massa knasbilder! Vi som är så snygga!!!!

Vet du vad jag hittade idag? En plattgroda! Den hoppade inte (Nej, för den var stendöd/Matte) men jag tog med den hem så mamma fick fota den!

Anonym sa...

Asså bilden var ju jättesöt, det är "coolt" att vara mediakändis. Min "mamma" och "pappa" tar ofta massa knasiga bilder på mig, tycker det är sååå taskigt. Hoppas det blir en fin helg nu med massa bus, det tror jag det blir för min del.

Karina sa...

Vad cooolt att du e med tidningen. :)
Det vill jag med vara ;)

Ha det gott

Anonym sa...

Jaaaa' vill åxo va me i tidningen! Fast jag tycker det är lite coolt att jag känner dig för då kan jag säga det till alla jag träffar! :)
Jag tycker du är söt även när du är upp å ner! :D