tisdag 27 maj 2008

Utställning

Vi har varit på utställning, den första för mig i juniorklass. I Österbybruk var vi och det var såå fint. Matte kutade på som vanligt och jag sträckte på mig lite extra. Vi träffade Kia och Allan och Sofie och Daniel med lilla Troy, jättetrevligt! Men jag tyckte att ligga och rulla runt med Jago var bäst. Så här gick iaf: 1:a i jkl och 2:a i kkl. Kritiken löd så här:

Fem. lite tunn i nosen fortfarande, bra hals, bra rygglinje, tillr. bröstdjup, lite tunn i fronten, norm. benstomme, norm. vinkl. bak, bra steg från sidan, lite lös fram.

Jag som trodde jag hade värsta trynflabben, men den ska tydligen blir större. När blir man stor egentligen??
Här kommer bild, matte tycker att jag ser ut som en liten speta vad tycker Ni?


5 kommentarer:

Anonym sa...

Du var jätteduktig Strega, din matte med och din lillhusse är riktigt bra på att prata..om allt mellan himmel och jord :)

Anonym sa...

Jag tycker du är jäääättttefin! Tjusig tösen blivit :)

Karina sa...

Du står bättre än mig :) Du e jättefin :)
Stor, det ska vi väl aldrig bli va ?
Kram tjejen, jag tycker du e jätte duktig som orkar springa i dessa ringar. Jag avskyr det själv och vet du...JAG slipper det ;) Har nog inte blivit STOR än...hehe;)

Andra 19 sa...

Sofie: tack, och visst kan han prata. Matte säger att han kan prata ihjäl en sten.
Challes matte: taack!
Karina: Taack! Det är ok att åka på utställning jag får alltid köttbullar och lajja lite med nån snygg kille:-)

Anonym sa...

Du ser ut som en vacker liten speta! Som kommer växa upp till en riktig skönhet!!!