lördag 7 juni 2008

Varmt

Puh vad varmt det är, och jag som är svart. När vi är ute så försöker jag hitta skugga. Husse har byggt ett ställ för poolvärmarna och under det är det skönt.

Matte har några rabatter som det är svala gröna blad i som jag demolerar.


Mitt på dagen brukar jag ligga inne men ACn på, skööönt. Men häromdagen lämnade matte mig hemma jättelänge (4 tim/matte) och det var inte snällt tyckte jag men titta vad jag fick när hon kom hem, ett ÄGG!!!! Jag älskar mitt ägg!! Matte är bäst

2 kommentarer:

Anonym sa...

Attans; du har ett likadant ägg som jag har! Sammadan färg också. Visst är de bra! Bäst faktiskt. Fast min matte brukar gömma ägget. (Ja, Doriz jagar det tills jag tror hon ska dö av utmattning, så jag måste gömma ägget och ta fram det ibland. /Matte)

Karina sa...

Woaw, är ditt ägg helt. Mitt har gått i två delar, men det är lika kul ändå...att jaga det.