torsdag 1 januari 2009

Nytt år ny kamera

Nu är det nytt år säger matte. Dom firade det genom att skjuta några färgglada pangare mot himlen igår. Grazia och jag softade i soffan med morrmorr, om vi lyfte på ögonbrynet? Nää, vi är cooola corsos. Människorna köpte en julklapp till sig själva, en kanon. (en Canon EOS450D)
Dom gillar ju att fota och vi gillar ju att bli fotade!! Kolla ovan, jag visar min vackra lilopardkropp i aktion!!

Här kör vi lite dubbelaktion, Grazia käkar gammalt ruttet hö och jag hoppar gracilt över diket.

Här gör jag en snygg vändning

Ja asså på den här bilden skulle vi vara söta och stå bredvid varann men attackkrokodilen måste ju då attackera mig, blev rätt coolt än då. Man ser ju hur cool jag är fast jag blir attackerad, eller hur?
En liten flygande Dumbo
Å en stor

That´s all folks, vad tyckte ni?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder, blir ju inte lite sugen på att hälsa på, vet ju en som skulle uppskatta det!!

Anonym sa...

Helt underbara bilder. (bra val på kamera hälsar "pappa")

Anonym sa...

Matte ba' - Määäh ååååh! En kanon liksom! En sån har pappamatten o Jätten så dom brukar tråka matte lite för hon har en Nikkån... :)
Jag tycker det är lite skitsamma vad det står på svarta lådan, dom gör ju liksom samma saker. Fångar snygga tjejer på bild till exempel ;)
Skitasnygga bilder på skitasnygga tjejer!
Kram på er görls! :D

Anonym sa...

Matte vill ha kameran och jag vill ha lillasystern. Säg till om ni tröttnar!
Gott nytt år!!

Andra 19 sa...

Tack alla!!
Lix: matte har äntligen fått till lite flaxarfoton. Skitasnygga killar kan åsså fånga oss tjejer, blinkblink***
Doriz: vi säger till i såfall :-)

Andra 19 sa...

Sofie: vi är 5 st som skulle tycka det var skoj!!

reneesfotoblogg sa...

Ser att vi har ytterligare en sak gemensamt: en corso från Anne-Lee.
Måste fråga hur det går med den lilla och hur reagerarde killen när hon kom. Hur gammal är han? Vi tänker ev. utöka med en tik fram i sommar och Bonzo blir två år i maj så förhoppningsvis har hormonerna fallit på plats vid det laget. Just nu hoppar dom runt för det vilda.
God fortsättning!
mvh R

Karina sa...

Kanonfina bilder :) På kanonfina hundar :)

Canon fick jag också av tomten :)
Håller på att träna för fina bilder som jag kan lägga in i bloggen :)

Kram på er

p.s pangare är skit tycker jag :(