torsdag 22 januari 2009

Knö ihop sig och skylla på nån annan

Här är vår säng, den är stor så vi båda får plats åtminstone än så länge, matte säger 100x120.
Men varför ligger det inga hundar i sängen?
Nä för att vi gillar att knö ihop oss i den lilla sängen som matte lånade av A ifall jag inte skulle låta syrran ligga i min säng. Pyttsan varför skulle jag vara så otrevlig. Fast hon snarkar till och med högre än husse.
Asså egentligen så får vi inte plats så bra men det ju mysigt.
Matte säger att jag inte riktigt schysst ibland mot syrran.
Exempel 1: Grazia ligger och sover i soffan, jag smyger upp i soffan med kongen i mun, matte säger: Strega, inga leksaker i soffan. Asså vad gör man då när man har blivit tagen på bar gärning. Man lägger kongen på syrran som sover, hoppar ner från soffan och säger; det var inte jag.
Exempel 2: syrran sitter i soffan, jag hoppar upp med kongen, matte upptäcker direkt, jag ger kongen frivilligt till syrran, som blir jätteglad. Jag hoppar ner från soffan och säger; det var inte jag. Syrran blir av med kongen iaf eftersom matte tar den, moahaahahha

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fasiken va smart du är! Själv har jag en katt som skyller på mig heeeela tiden.

Karina sa...

Hehe...sicken luris.
Jag brukar också försöka smyga upp med ben i soffan....men det går inte serru.

Ni e så fina på bilderna :)

p.s jag hade en BIA-bädd, som jag aldrig låg i...vill hellere knö i soffan ;)
Kram

Anonym sa...

Hahaha!! Ååååh vad jag längtar tills jag får en lillebror!! För asså, släpper man kongen i huvvet på matte då blir hon skitgrinig!

Anonym sa...

Hahaha, smart att skylla på syrran. Själv brukar jag försöka skylla på att det är husse som släpar upp mina leksaker i soffan när matte skäller på mig. Jag kan bara inte förstå att hon inte tror mig. För husse är ju stenhård på det där med att ligga och bita på tex ett knaprigt grisöra eller något mjukisdjur.

Anonym sa...

Branco vill oxå ha en syrra att trängas med!!