söndag 18 januari 2009

Syrran blev avis

Syrran blev lite avis när jag fick vara med på ett så snyggt foto, så här får hon vara med på ett eget.
I övrigt så rullar det på som vanligt. Igår hade vi gäster det var trevligt, Grazia och jag roade sig med att sno en stearinstump som vi tuggade på. Matte var väl inte så impad. Idag så var matte och jag ute och kuta lite i skogen, det var skönt, bara matte och jag. Sen blev det lite lydnadsträning, matte tycker nämligen att jag behöver det. Grazia fick sig också en dos kontaktträning.
Grazia ska på utställning snart, va´ den lilla skitungen!!
Husse tittar på en tävling på TV där man ska bära en vikt i örat! Fattar Ni vilka knäppskallar det finns. Men husse har köpt ryggsäckar till mig och Grazia, ja hon är ju för liten men jag kan bära lite när vi är ute. Jag är jättestolt över min! Ska fixa så matte fotar den.

5 kommentarer:

Pernilla sa...

tja syrran! vilken sötis till lilla syster du har =) Mamma säger att det syns att vi har legat i samma valplåda..... Jag har oxå fått en såndär ryggsäck men själv tycker jag att den är litegranna obekväm men man vänjer sig ;P

Karina sa...

Men hallåååå, hur söt får man vara :)Jättefin !!!

Ryggsäck...ja fota så jag får se...Jag hade en själv en gång...men ack den "råkade" fastna mot en sten när jag klia mig ;o

Kram tjejer och ha det så bra

Anonym sa...

Åh! Jag vill också ha en ryggsäck! Eller ja, matte vill att jag ska ha en, hon vill nämligen inte bära omkring på mina grejer tydligen ... Mäh! Asså? Vad ska man annars ha med dom ut för? :P
Näää, hon är himla bra faktiskt... :) Trots att hon får lite konstiga idéer för sig ibland... :)

Anonym sa...

Så söt bild. *Slafs*

Anonym sa...

Vaddå syndare? Jag är ju bara vegetarian för att jag är tvungen. Är ju allergisk. Annars skulle jag nog frossa i kött tror jag!