måndag 2 februari 2009

En surikat och en skön helg

Grazia ska tappa tänder snart säger matte. Och jag kommer faktiskt ihåg hur himla mycket det kliade, men för det ska hon väl inte gnaga på mina tassar för att bli av med det.
Ibland ser hon ut som en surikat kolla bara.Annelie och Peter var här i helgen, dom är ju så trevliga. Men man får inget godis för att dom går lixom inte att lura. Annelie säger att hon går inte på mina försök. Vaddå jag som trodde alla gjorde det. Hon suger pinnrök så vi får följa med ut varje gång. Jag försökte suga på en pinne på marken men det kom ingen rök ur den, skumt.
Vi var ute och gick en del här är det lilla hussen som är helt ovetande om det smygande monstret bakom honom. Han hade plastfigurer i händerna som jag ville ha.
Matte ska gå på kurs med lillsyrran, bra, så hon också lär sig att hantera matte. Annelie var också svårdresserad, hon lydde inte alls faktiskt.

5 kommentarer:

Karina sa...

Härligt att läsa om er super helg .9
Jepp, hon ser ut som en surikat...*s*.

Här är det bara influensa som gäller...fast husse och jag gick 2 mil i fredags...det ni ;)

Kram från en mycket mycket löpande Daffie

Anonym sa...

Haha! Du är ju bara för skön tjejen!
Hare gött!

Anonym sa...

Tur att matte ska gå kurs med henne så hon får lite vett i skallen.
Matte säger att hon sparat flera av mina bebiständer. De ligger i en burk. Vad ska hon med dem till? Är det ifall hon ska tappa sina och behöver mina?

Majsanochmalla sa...

Å vilka söta hundar....löve!!!
Majsangillardjurpajsarn

Anonym sa...

Hej, så roligt att du hittade till mig. Du skriver att du har värk, om du vill får du gärna berätta mer, har du ngn diagnos??

Önskar dig en trevlig lördag!! kramar Pia (fint namn förresten ;-)