måndag 23 februari 2009

Sportlov och beniga hundar

Lilla hussen har sportlov. Idag skulle dom och titta på några gamla beniga hundar sa matte. Jag frågade om jag kunde få se korten och dom var verkligen beniga.

Här är lilla hussen med T-Rex, undrar om det är polishunden Rex?? Han ser ut att vara på hugget.
Det här är en med stort huvud kan det vara en corsotaurus?

Den här pippin ser inget snäll ut, matte säger att den käkade T-rexar till frukost, huwa

Här är mattes favvo, det ser ut som enkorsning mellan gris och elefant.
Husse tyckte att det var synd att dom hällde flytspackel runt han så han fastnade.

Haha lilla hussen pussar en kvastfening.

Jag vet inte om jag vågar gå ut ikväll tänk om det finns nån sån där kvar i skogen här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Jag gillade corsotaurusen mest! Men matte hade samma favvo som din matte... :)

Anonym sa...

Asså, där fanns ju massor med ben som man hade kunnat ta och gräva ner. Det hade väl varit värsta buset?

Karina sa...

Va massa ben :)Ser hur gott som helst ut...

Kram på er