söndag 7 juni 2009

Det haltande trattmonstret

Jag gick in i sovrummet en sväng i morse och när jag kom ut så satt det ett trattmonster i vardagsrummet. Jag blev skitaskraj och morrade åt det och reste ragg.
Matte sa; men det är ju bara Grazia. Nänä min lillasyster är söt och mjuk, den här var ful och hård. Men den såg faktiskt lite olycklig ut så jag nosade på den lite försiktigt, och tänka sig det var syrran. Hon var så olycklig också morrade jag åt henne så hon började skaka. Inte så bra. Men hon kunde inte röra sig alls i den där tratten så husse fick locka med skinka och eftersom
det var lite synd om mig (yeah right) också så fick jag med. Nu ligger vi inne och vilar men husse har lovat att vi ska cykla sen, bara han och jag.


Kolla monstret!

6 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Men lilla skruttan så olycklig hon ser ut! Men jag förstår att du blev rädd!
Jag har sagt till min matte att det inte ska vara några trattar här inte. Men jag skulle kunna tänka mig en såndäringa simring. Fast matte säger att det inte är simring för bad. Varför ska man då ha dem?

Lix sa...

Näää stackars trattmonstret! Å stackars dej!! Det är bra att morra lite först, man vet ju aldrig liksom :)
Kramar!

Andra 19 sa...

Matte prova en simring men syrran har ju så lång tunga så hon nådde ändå, så tratt blev det.
Ja man måste ju försvara de sina mot diverse monster.

Karina sa...

Så ledsen syrran ser ut..fast jag förstår du blev rädd också.

Kram på er i massor

Anonym sa...

Vi tycker att det ser ut som om monstret tänker: VAD har JAG gjort för att straffas på detta viset? Min hämnd ska bli gruvlig! Minst äta upp mattes tofflor och kissa i husses säng.

Hare gott!


Ps Grazia, vi tycker vääääääldigt synd om dig *puss*

Farbror Blå sa...

ha ha ha ha...f-n va kul hon ser ut!! :-)