lördag 20 oktober 2007

Mattemamman

Matte har varit hos doktorn flera gånger i veckan som varit och då har mattemamman hållit mig sällskap.
Hon är ganska lättlärd måste jag säga. Jag ser ynklig ut, får ett stort märgben. Jag går ut i hallen och piper efter matte, jag får ett kex.
Hon säger att jag är så duktig hela tiden, jag tycker att hon är rätt duktig också!
Häromdagen var vi på Ikea, dvs jag fick ligga i bilen. Men det gjorde inget för jag fick en knorr som sällskap. Ibland undrar man om dom är gjorda av pengar, dom handlar ju jämt.
Matte säger att jag växer som en raket, när dom hämtade mig vägde jag 6 kg nu väger jag 14,5. Inte så konstigt när jag får en massa gott hela tiden. Moahaha jag kommer att bli jättestor!!!
Jag har börjat att provmorra på allt, det låter rätt tufft!
Matte köpte en Kong till mig häromdan, den var riktigt kul. Den studsar och rullar och ibland är det godis i den, kul!

Inga kommentarer: