onsdag 24 oktober 2007

Mina kompisar

Igår kom det kompisar till mig, matte säger att det är hennes kompis och att hon har två hundar men så är det inte. Jag har två kompisar och dom tog med sig sin matte.
Vi hade kul iallafall. Det är två killar som heter Ymer och Basse, supernajsa!
Vi kuta lite på åkern, sen sa matte att det inte skulle springas nåt mer för att jag är så liten. Då gick grabbarna och simmade i vår damm, jäkla badankor! Hahha sen fick dom duscha under trädgårdsslangen. Vi gick in och fikade och vi dogs fick varsitt grisöra men Basse tappade bort sitt (Han åt upp det) Han trodde att det hade försvunnit in i kattväskan, han var helt säker och började kolla själv. Han drog ut filten och matte hjälpte honom att kolla jättenoga, inget öra. Men han gav sig inte så till slut fick dom ställa undan väskan. Stackars Basse han trodde att han blev blåst på sitt öra. Vi slaggde på golvet en stund till killarnas mattes telefon ringde i hallen och jag drog igång värsta vaktpådraget. Mysiga killar, hoppas dom kommer snart igen!












Matte tycker inte att jag står stilla så bra när hon ska fota men kolla här då!!





1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej!

Ni har blivit utmanade! Kolla in bloggen hur man gör. :)