måndag 22 oktober 2007

Mattemammans mattor

Idag körde vi mattemamman hem till Nyköping!
När vi kom hem till henne så såg hon sträng ut och sa; Du får inte kissar på min fina äkta matta!!
Det gjorde jag inte heller, jag bajsade på den. Kissade gjorde jag på sovrumsmattan. Men mattemamman tyckte inte att jag var duktig fast jag inte kissade på hennes fina matta. Den var ju så tjock, som gräs nästan.
I helgen kom en ny kompis på besök, Nissan. Hon är en kul hund och vi lekte jättebra, fast matte fick naturligtvis en knasbild på mig. Jag tycker att jag ser rätt tuff ut, vad tycker Ni?


Idag fyllde matte år!! Ett fyrfaldigt vov för matte, vov, vov, vov, vov. Hon fick en liten digitalkamera så hon kan fota mig ännu bättre, bra!!
I morgon får jag besök igen, av två labbepojkar, undrans om dom är kul.
natti natti

7 kommentarer:

Anonym sa...

Matte brukar sjunga om en "Tuff brud i lyxförpackning"... Är det du? ;)
Gläfs o tass
Challe

Andra 19 sa...

japp det är jag!! jag har den lyxigaste av alla förpackningar, äkta päls!!

Dragon & Frost sa...

Hellooo :) nu finns det ytterligare bilder på brosan hos oss ;)

KRAAM

Anonym sa...

Vilken alldeles underbar bild säger matte.
Jag säger, vicken pingla! ;)

Andra 19 sa...

Lix; Man tackar!
Kanske vi kan dejta nån gång, vi bor ju inte så långt i från varann :-)

Anonym sa...

Självklart! :D

Anonym sa...

Du gjorde ju helt rätt ju, di kissade ju inte på den tjusiga vardagsrumsmattan... Hm, människor e konstiga!
Grattis till mattemamma!!!!