fredag 26 oktober 2007

Utmanad

Vi har blivit utmanade av Lix

Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv på sin hemsida och samtidigt ange reglerna för leken.Välj sedan ut 6 nya hundar och gör lista över dem. Skriv en kommentar i de utmanades blogg för att de ska kolla in och läsa på ens egen hemsida för mer info.
1. Jag har alltid en kotte i munnen när vi ska gå in, vet inte hur den hamnar där
2. Jag kan inte hoppa upp i soffan när husse är hemma, han får hjälpa mig (fniss)
3. Ibland när jag sitter ner så åker bakdelen iväg, som den vore såpad lixom
4. Om jag ska bära bollen så måste jag ha pipkycklingen också i munnen samtidigt
5. Jag äälskar lillhusses gummistövlar, när han har dem på sig. Dom blir som levande Kongar.
6. Jag är världens tröttmössa, sover gärna 7-8 timmar på natten utan att bli kissnödig, och sen får matte bära ut iaf, orkar inte gå....
Dessa har blivit utmanade av Strega:

Annika M
Jenny och boysen
Gorms Spex
Adam och Maddox

Känner många hundar men få som bloggar så det får räcka

Inga kommentarer: