tisdag 2 oktober 2007

Jag har varit sjuuuk

Stackars mig! Jag fick en magbacill igår em. Jag bara låg och jämra mig i soffan och himla med ögonen, ja förutom när jag bajsade på golvet förstås. Matte och husse sprang som Duracellkaniner in och ut med mig. Jag fick gott käk, ris med hönsbuljong. Och så fick jag sötvatten, mmmm.(vatten med druvsocker i). Sen väckte jag matte inatt kl01.30 för att jag tänkte att jag kanske kunde få ligga i sängen nu när jag var sjuk. Vad tror Ni hände, hon kuta ut med mig mitt i mörkaste natten, skitläskigt! Jag som inte ens var bajsnödig, men inte ligga i sängen inte.
Jag har spelat inte en film när jag dödar fotbollen som Ni kan se här (Hon höll på att döda sig själv på rekylen, hahahha)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut som ni har att göra även på nätterna...*L*.
kul att läsa om er och djuren.

Ha det gott!!!
Kram Annika (även jag har börjat blogga)

Anonym sa...

Härligt tjejen!
Bollar ska man döda! Fast den som jag dödade var inte ens min... och skiiiitastor! Snyggt jobbat!
Hare gott! :D

Anonym sa...

Tack för inlägget i syskonens blogg. Håll hårt du för jag har två superboys kvar. Så lillstumpan fick en liten bacill, uscha! Men det var väl inte värre än att en fotboll kunde bota det onda.

Tjing!

Karina

Anonym sa...

Oj så söt och fin!! =D Hur gammal är han nu? Vår kille har blivit drygt 5 månader. Kul att kika in i Er blogg! Hälsningar Caroline