onsdag 26 september 2007

Vi är faktiskt fler som bor i det här huset

Det är ett jäkla tjat om den där svarta som har flyttat hit!

Vi bor också här men oss är det ingen som bryr sig om.

Vi är två vackra raskatter(ragdolls) som tycker om lugn och ro. Tror Ni att det är det numera......näpp!

Nu ska man stå ut med det mesta. Huliganen biter Moppis (Cassus Moschino) i svansen, och hoppar på Boobiis (Dot Com Cats Blue) när hon visar tänderna lite diskret och fräste.(hon trodde ju att katten ville leka.)

Förr låg vi i sängen och myste (det gör Ni fortfarande), vi får nästan ingen mat längre (Ni fick räkor idag)Kommer vi inte ihåg! Hon förstår ju inte vad vi säger (Öh nä hon är ju en hund)

Vi vill iaf att Ni därute ska veta att det finns andra djur som man kan bry sig om.......(ta inte i så Ni kräks hårbollar nu)





Puh det var jobbigt att blogga, det kan hon få fortsätta med så kan vi sova ett 15-timmars pass igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar som om att det är två "hårbollar" som "äger" där hemma, haha!

kramis från skogsmullarna på Eka

Susanne sa...

Jag tvättar mina hårbollar så ofta jag kan...sketakul!
puss från Bob

Anonym sa...

Jag håller fullständigt med er. Jag, Kompiz (ragdoll som ni) får ju hela tiden maka på mig för den dära svarta, vilda hundvalpen vid namn Charley. Fast han är rätt söt när han sover... :) då kan jag inte låta bli att gå fram och snusa lite nätt på honom...valpalainen... ;)

Andra 19 sa...

Kompiz:Kan väl hända att vi också snusar på han men det skulle vi aldrig erkänna.
Karina: Klart att det är vi som äger något annat alternativ finns inte.
Bob: Jag försöker men den ena låter som en huggorm och den andra är för snabb.