måndag 10 september 2007

Mera valpbilder

Ute i det stora gröna, benen hänger inte alltid med...


Strega har fångat sin första pinne, hon fångade en kotte också....

Hussehund! Soffpotatisarna tittar på TV, nåja tittar och tittar....


Strega: Jag har varit med matte på massage, det var rätt kul. Såg en annan hund där som jag skällde ut ordentligt, den skällde bara tillbaka (en spegel ,matte) sen somnade jag på golvet efter att ha slickat lite på ett skåp som smakade gott. Massören ville ta med mig hem, men jag sa att det finns några syskon till mig hon kan köpa. Hon hade redan två stora pojkar hemma. Undrans om dom vill vara mina kompisar?...

2 kommentarer:

Susanne sa...

Gud så underbar hon är! :-)
En bedårande liten fröken.
Må så gott!
//Kram

Dragon & Frost sa...

Gud vilken liten raring hon är :D