torsdag 20 september 2007

I den stora skogen

Jag håller på att träna på att se så där ynklig och söt ut, tycker att det går ganska bra!

Matte och jag har varit i skogen idag, det var så vackert sa hon. Allt är ju vackert med en corso i närheten eller hur?








Hon plockade upp små gula grejer från marken, jag åt upp en den var ganska god! (kantareller) Jag kanske ska bli kantarellhund säger matte, då muttrar husse från soffan; det har vi redan en i familjen. VA finns det en hund till här någonstans, ska minsann leta rätt på den, morr. Nä säger matte, husse menar mig, jag hittar alltid kantareller t.o.m. när jag bara ska gå till brevlådan. Puh säger jag, ingen annan som konkurrerar. Man blev lite trött i mössan av att gå i skogen, ska bara slumr............snark

2 kommentarer:

Susanne sa...

Hon är ju söt som socker! Visst är det gött med en hund efter mosspromenad! :-) Blir liksom så tyst och stilla hemma....zzzzzzzzzznark!
Må så gott!

Anonym sa...

Å jösses så söt han är! Speciellt med den där vita fläcken på hakan!