lördag 15 september 2007

Garagedag

Matte säger att jag ska vara med överallt så att jag blir social (hallå, vad är jag nu då???) Själv tycker jag att mina människor borde bli lite mer sociala, de har varit mest i garaget idag och städat, hur kul är det! Men jag höll vakt har hört att det kan finnas skumma människor i garage, päls angels och sånt!





Idag var min lilla husse med ut! Han är så rolig han springer och låter konstigt, och jag tror att han vill leka, men han kan inte språket så bra! Iaf så sprang jag med honom och bet honom i byxbenen och tänk, han lät ännu mer då. Sen trodde jag att vi lekte varg som jagar ren och då tog jag ett rejält tag om vristen på honom och då skulle Ni ha hört!!! Han gick igång som en mistlur och lät som jag höll på att döda honom, det var ju inte meningen........


Sen blev vi kompisar igen och poserade i skogen för matte som gillar att klicka på oss.







Jag pussa på honom lite så han skulle bli glad igen och visst ser han glad ut!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Päls Ängels" *asg* Vi har moppemaffia ute hos oss! :D Fast de har blivit rätt snälla, iaf trebentingarna, för de saktar ner när de ser mig! Schysst va?!
Värsta balla bloggen ju! Matte går inte in så ofta men det är bara för att då kan hon sitta länge å läsa ordentligt ju! :D
Ha det gott å kalasbra!

Andra 19 sa...

Husse säger att det finns Hell Moppers också, tur att de är snälla och inte så snabba.