tisdag 8 januari 2008

Trött

Det här är mina brorsor! Demon och Sotos. Coola killar! Matte och jag åkte till Norrtälje för att träna lite och för att träffa släkten.

Kolla hur brorsorna lajjar med snyggot Jago. Jag spelar lite svår i ena kanten. Han kom och nosade på mig och vet ni, jag tror att han gillade mig.

Brorsornas matte hade godis i fickorna och vi fick. Vi tränade lite inför utställningen, det gick bra. Observera att vi har samma lerbruna färg allihop.

Kennelmatten bjöd på lunch, gott! Sa matte iaf. Sen bar det iväg över ängarna. Demon bet mig hela tiden, jag försökte bita tillbaks. Tror att han försökte uppfostra mig lite, men det gick inte.


Så här såg det ut mest hela tiden. En massa bus och kutande. När matte sa att vi skulle åka hem så var det rätt skönt att få sova i bilen hela vägen hem.


Tack Karina för den här trevliga dagen!! Vi kommer snart igen coh ser fram emot våfflorna :-)




4 kommentarer:

Dragon & Frost sa...

Va härligt ner ser ut att ha haft det ;) Ge Strega en puss på nosen i från oss *puss*

Anonym sa...

Mycket trevligt trots vädret. Inget som inte lite kaffe och en pralinfrossa kunde bota. Mums mums. Jag laddar med våfflor till nästa gång.

Träna på!

Kram Karina

Anonym sa...

Coooolt! Värsta bra att träffa släkten ibland eller hur? :)
Matte hälsar till din matte att nån sökt på din mattes namn och hittat till min blogg. Coolt va? :D
Hare bra sötis!

Andra 19 sa...

Värsta coolish!! Jag kan inte se vad folk har sökt på, skulle vilja.//Pia