måndag 8 december 2008

Det är mycket lillasyster nu.

Hon är så söt, men kanske lite bitglad. Hon hänger i mina läppar, jag puttar henne lite försikigt, då backar hon och sen.....ATTACK!!
Matte och jag gick ut ensamma i skogen. Grazia fick sitta i en bur en liten stund. Jag har så svårt att äta, asså om jag fick babydog foder så skulle det nog gå bra, men matte säger att jag inte är en bebishund längre. Jag tycker det. Matte tog med sig käk ut i skogen och gömde det och vips så hade jag ätit upp det. Hon kan luras den där matten.
Mattes kusin var ju här och fotade lite med sin fina kamera, jag fick inte sätta nosen på den.
Här är några smakprov, tyvärr var vädret grått så det enda som lyser upp lite är jag....



Matte och husse tittade på Tv och vi valpar satt i knät, matte sa att hon inte såg så mycket, vaddå hon såg ju mig!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå, det är ju liksom det viktigaste, att du syns! Spela roll vad som är på fladderburken liksom ;)
Pusspåre sötnos å pussa syrran när hon sover så hon inte kan bita dig i nosen... ;)

Karina sa...

Jäklar vad fin hon är lillasyrran :)
Bitas, ja du får nog stå ut med det ett tag...hänger i öronen eller ? hehe

Kram på dig och syrran...skicker en massa pepparjakor till er...och du är välkommen att sova i huset när du vill..

Kram