måndag 1 december 2008

Snöbrist, hussehelg och lillasyster

Kolla min lillasyster visst ser hon döcool ut!!
Hon kommer på fredag....
Jag tycker det är tråkigt att snön har försvunnit det är så blött och tråkigt.
Matte har varit borta en massa den här helgen först var hon på möte i vår klubb, RACC. Asså det är ju en cane corso klubb så varför fick inte jag följa med. Sen försvann lilla hussen också, blev hämtad av J och försvann, så var det bara husse och jag. Han är ju rätt lättlurad med dom där kexen så det var väl rätt ok.
På söndagen så stack matte igen, men då försökte jag se såå olycklig ut som bara jag kan, men inte då . Hemma hos husse igen. Vet Ni vad dom gjorde, kollade på hästar som sprang fjantigt. Hur kan man göra det en hel dag??? Eller faktiskt två dagar.....
Nåväl T och V och barnen kom så det blev lite bättre. V förstod att jag var ledsen och pysslade med mig, det kändes skönt.
Matte kom ju hem tillslut och idag har vi varit i skogen och plockat en näve kantareller, matte säger att dom aldrig tar slut. Konstiga svampar!!

9 kommentarer:

Karina sa...

Vad spännande det ska bli med syrra va? Ska bli kul att läsa om henne :)
Du visst e det konstigt med svampen...det är samma här..

Kram tjejen och ha det så bra

Anonym sa...

Guuuud, vad söt hon är!!! Vill HAAA! Ha det bäst med er.
Lotta o Challe

Anonym sa...

Mäh asså, shit... TVÅ snygga sötnosar på ett å samma ställe?! *rycker i matte* Du du duuuu... kan inte vi flytta hem till Strega? Duuuuuu...? Schyyyyyysstara?

Kram påre!

Anonym sa...

Sååå bedårande

Anonym sa...

Ohh vad söt lillasyster du ska få. Jag vill också ha. Hur får man sånna? Har letat i skogen men inte hittat någon där iaf. *Viftar på svansen*

Andra 19 sa...

Daffie: matte frågar ibland och jag har ätit skumma svampar, kan det vara sånna.
Challe: tack det samma
Lix: matte säger att Ni kan bo i lillstugan, då kan ju vi berätta spökhistorier bara Du och jag, syrran är för liten.
Helene: tack
Liza: dom finns i Halmstad, matte hittade min där. I vår skog finns det bara grisar...

Anonym sa...

Din syster är väldigt gullig Strega!!! Var rädd om henne så hon inte blir hundnappad sedan ;)

Anonym sa...

Inte ett dugg söt!!!!!! *ironi*

Anonym sa...

Inte ett dugg söt!!!!!! *ironi*