lördag 6 december 2008

Lillasyster och utställning

Nu är hon här!! Min lillasyster. Hon kom igår och det blev inte en lugn stund. Hon hoppade på mig hela tiden och bet mig. Hon är en Duracellkrokodil. Men det gör inget jag är såå glad ändå.


Den här bilden tycker matte är så bra en stor mun och en liten mun


Små systrar ska väl vara mjuka och snälla titta på bilden ovan, en liten cujo eller?

Vi var på utställning idag, men varken jag eller matte var så pigga, jag var så trött att jag inte orkade stå ens.
Domaren tyckte att jag var spetig och att jag måste växa på mig, hur ska det gå till när jag måste springa hela tiden.
Mattes kusin är här och tar kort på oss det längst upp har han tagit.

Tack In Futuro för att Grazia fick flytta hem till oss, hon är en pärla!
Och tack för en trevlig kväll.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! "Duracellkrokodil", matte garvar fortfarande, dagens absolut bästa!
Asså, jag tänkte så hära, om du liksom bara "rååååkar" lägga dig lite på henne så kanske hon inte kan bitas lika bra? ;P

Matte var också skitatrött så hon säger att bilderna hon tog bara blev skräp, det är synd tycker jag... Du som är så snygg. Hon får fasen åka på fler såna dära tillställningar så hon lär sig... ;)

Hare gott o sov ordentligt nu stumpan! :)

Karina sa...

Åhhh, vilka fina bilder på dig och lilla-syrran eller lill-cujo ;)
Jepp, de brukar vara som små krokodiler dem dära...*s*.

Hon är såååå söt din lillesyster...du med såklart e fin...detta spetiga som de måste säga om dig hela tiden...hmmm. Ska bita dem i örat åt dig...Du e
jättefin tycker jag :)

Kram i massor från en som också vill ha en liten cujo...*drömmer*

Anonym sa...

Sicket muräna-gap hon har lillsnuttan! Helt ljuvlig!!!