måndag 25 februari 2008

Matte är sjuk

Min matte är dålig fortfarande. Hon hostar så det låter som åskan går. Jag försökte utöva lite corsohealing på henne genom att ligga på henne när hon sov i soffan. Jag tror att det hjälpte lite för hon tog med sig kameran ut men hon orkade inte gå i skogen så vi gick på åkern istället.
Där har jag mycket att göra eftersom det går så mycket djur förbi på nätterna och jag måste kolla varje spår.
Matte vill så gärna ha spring och hoppkort på mig och jag försöker springa och hoppa så gott jag kan. Det blir aldrig riktigt bra, matte muttrar om kameran, ljuset och en massa andra ursäkter. Skit bakom ratten säger jag. Det blev iaf några kort.



STREGA du äter väl inget äckligt från diket??? Närå vad arg Du låter...
Inget äckligt alls faktiskt, bara goda saker

Åsså en tjusiga tjejen-bild med vårt hus i bakgrunden



4 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma tjatar också om att ma ska hoppa dit, titta där och sitta alldeles stilla.. De måste ju lära sig tajming!

Anonym sa...

Tack för inlägget! Hon ser jätte mysig ut vovven eran!!!
Krya på dig!
Kram Annika

Karina sa...

Min matte försöker också få lite roliga hoppkort på mig ;)
Men varje gång hon får fram kameran så, vill jag juh fram och pussas...*s*

Härliga vårbilder på en snygg tjej :)

Matte får krya på sig nu

Anonym sa...

Stackars matte! Tur att ni har en sån bra åker du kan springa på när matte är krasslig. Och en åker med godis på! Själv har jag rullat mig i älgskit idag. Sen badade jag i ett dike. Mamma var glad att det gernade så mycket så allt rann bort. Hm, otacksamma mamma! Jag som parfymerar mig för hennes skull!
Ge mer corsohealing till din matte, så blir hon nog frisk på stubinen!