fredag 15 februari 2008

Present

Jag fick en present igår för det var alla hjärtans dag sa matte. Det var nog den finaste present jag har fått tror jag. Kolla själva!

En griiiiis!!! Och den piper inte den säger nöffnöff!! Jag nöffade hela kvällen igår och i morse så letade jag efter den direkt.

Igår var jag också hos vetten och fick den andra sprutan säger matte. Nu är det så här; att jag har inte fått någon spruta alls. Vi kommer dit och det sitter alltid någon arg liten hund i väntrummet. Jag vill leka men deras matte säger ; han är rädd för stora/svarta/valpar/tikar osv. tråkigt tycker jag som är såååå snäll. Sen kommer det en jätterolig tjej som busar med mig och ger mig kakor. Matte kliar mig på halsen och jag får mer kakor sen betalar matte för alla kakor jag har ätit och sen ska jag vägas (30,0 igår) ja och sen går vi hem, men nån spruta det har jag inte sett röken av. Jag fick inte leka med Kharma igår för jag var stel och markerade sa matte. Hon har så mycket saker för sig den där matten, men det var rätt skönt att vila en hel dag.

I morgon ska jag ställas ut igen. Ska blii rätt kul för då får jag träffa brorsan igen, och kennelmatten. Lilla hussen ska med om han inte är förkyld, det ska också bli kul, då kan jag sno hans macka.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Värsta bästa grisen! Jag får bara ha min när jag har varit jääääätteduktig, men den är ju huuuur kul som helst den där! :D
Jag ska tydligen också till vetten för jag har kliiga ögon... :S
Hare kalasis pinglan!

Anonym sa...

Oh, en sån där bor i min leklåda också, den är huur skoj som helst!

Men jag har fått för mig att Mamma tycker ännu mer om den...

Anonym sa...

Jag vill också ha en sån nöffgris!!!!

Karina sa...

Men hallå...tänk om jag tar fel på den och Nelson :o

Vart köper man en sådan...häromi eller ??

Andra 19 sa...

Jag köpte den på CRT i Haninge, den lär väl finnas på nätet nånstans.

Andra 19 sa...

Här finns grisen.
http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/3855
Fast den var 6,50 dyrare än i affärn.

Karina sa...

Vet du Strega, jag har också fått en sådan griiiiiiiis :)
Matte hitta den på djuraffären och bara köpte så där. Den är underbart rolig :)

Ha det gott