tisdag 25 mars 2008

Kallt om rumpan

Men vad var det som hände??
Matte for upp i går morse, släpa ut mig och hämtade ved!!
Det hade varit -12,9 grader på natten sa hon och det var lite kylslaget inne (17 grader.)
Det är mysigt när dom eldar, man kan ligga i soffhörnet och bli varm.
Sen var vi ute och hoppa i snön, jag och Kharma, hon ägde alla snöbollar sa hon. Jag mumlade; skitkärring! Då bet hon mig, jag skrek (lite extra högt) men matte bara skrattade.
Fast i söndags då hade alla sina kompisar hemma, matte och husse hade sina, lilla hussen hade också en och jag hade Kharma här. Vi slaggade under bordet för inne får man inte röja sa Lena. Hon är den som bestämmer tror jag för Kharma blir lite mjuk när hon spänner ögonen i henne (Lena är Kharmas matte och när Strega ser hur Kharma reagerar på Lena röst då blir Strega också mjuk) Det var kul att ha kompis hemma!!
Matte tog några bilder också i morse men med mobilen.

Inga kommentarer: