lördag 8 mars 2008

Utställning

Idag har vi varit på utställning igen. Domaren var inte så imponerad, han tyckte att jag var lite klen och spetig. SnyggJago var där och knep massa rosetter, åsså Branco förstås som också fick flera. Men vad gör det, vi fikade och pratade och hade jättetrevligt. Lilla hussen var med för första gången och han tyckte att allt var kul. Nu ska han ha en Cane corso, en bullmastiff och en hjorthund när han blir stor. Visserligen såg vi ingen hjorthund så vad han har fått det ifrån vet ingen.
Matte släpade ut mig kl 6.00 i morse så nu ska jag gå och knyta mig. Nattinatti

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klen och spetig..va det så han sa om henne, undrade varför ni inte gick vidare, synd! Vi tycker hon e stilig...

Vi rök rätt omgående i finalen...men vad gör det när man har en super hund som sköter sig galant.

Anonym sa...

Mä, hade domaren inga glasögon!
Äh. nästa gång kommer dom att få se på riktig hund iaf. Vi tycker du är söt ändå säger Matte.

Nospuss!

Andra 19 sa...

Sofie: Tack, vi fick nästan exakt samma kritik somm förra gången men då fick vi HP och BIM och denna gången inget alls men så är det ju.
Calle: Tack. Vaddå ska Du ställas nästa gång?? Ja så dom får se en riktig hund:-)

Karina sa...

Men du Strega...DU e finaste ändå juh :)
Så är det med dessa Utställningar, ömsom vin och ömsom vatten.

Ha det gott nu tjejen du e bäst tycker jag.

Kram Tröttmössan DAffie